24.07.2010

DadadaDungeons.

Sådan så jeg ud, da jeg tog et drop til doom:

Yes, jeg gjorde det! Efter var jeg totalt oppe at køre, som det ses nedenfor.


Med adrenalinen pumpende i årerne blev jeg overmodig - så overmodig, at jeg hev Martin med i Trocadero (eller TruckerDeo, som Pannen og Lolo kalder det). Her var vi vilde og tog en tur i rutsjebane-simulator, hvor jeg blev lidt bange og Martin køresyg og så sluttede overmodigheden. Det gamle par rundede aftenen af med at prøve at fange Mr. Burns i en af de der bamse-fanger-maskiner. Jeg var SÅ tæt på, men fik ikke fat i ham (men vidste det jo godt inden, for har aldrig set eller hørt om nogen, der har fanget en bamse). Martin tog det dog ikke så pænt, for han troede, at man kunne vinde på de maskiner. Ihh altså, så naiv og sød han er, ham kan man da kun holde af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar