01.12.2011

Las Palmas vol 1 ud af i alt ca. 102.

Hahaha! Hvis nu december mod alt forventning bliver r*vsyg, så kan I godt regne med en MEGET detaljeret beretning fra min og MM's ferie i Las Palmas. Som de af jer, der har hørt den live ved, kan det blive en noget kedelig affære, da min beretning går noget i retning af: 'Så sad jeg med fødderne ud af vinduet og drak en øl. Det var dejligt. Så sad MM og jeg på en bænk og drak en øl. Det var dejligt. Så fik jeg en smoothie fredag aften, for der kunne jeg bare ikke mere alkohol. Den var dejlig'. MEN der skete altså lidt mere end det. MM og jeg drak nemlig også nogle drinks på en Tiki bar, som jeg vel mene er et sted, man kan forvente at få en hæderlig cocktails. Der tog jeg fejl...


Jaaa, flotte ser de jo ud de drinks. Min var ifølge menukortet med ingefær og gingerale. Smagte mere af blendet Hubba Bubba. Ikke nødvendigvis en dårlig smag. Bare bedst i shot-størrelse. Jeg vil sige den balje, jeg sidder med der, er nok til at gøre de fleste rigtig skidt tilpas. Ogs' Le Git, men jeg drak den ud på trods - man skal ikke være et mad/cocktail-svin! MM's drink var en klassisk Mojito. Smagte dog slet ikke af Mojito. Eller så havde de twistet den til ukendelighed - de er lidt skøre de Gran Canarianere, så de ku' godt finde på'et. Vil ikke begynde at beskrive, hvad den smagte af, men det var ikke udelukkende lækkerhed. Lækkerheden udeblev faktisk fuldstændigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar