01.12.2011

SHIT!

Med shit på! Pardon mit franske. Men det er lige gået op for mig, at jeg mangler at lave ca. 103 indlæg inden året er omme for at holde mig på samme antal indlæg som i 2010, hvor jeg vel at mærke først startede med at blogge midt på året. Hva' si'r I? Tror I det kan la' sig gøre? Do you believe, at Le Git her kan tage sig sammen til at få fyret...åhhh regne regne regne...3 - 4 indlæg afsted om dagen hele december? Hører jeg et spædt nej? Ska' du provokere?!? Uhh nu får jeg da gevaldigt lyst til at tage udfordringen op. Kommer naturligvis nok til at betyde, at den genialt høje kvalitet ALLE indlæggene i både 2010 og frem til og med november 2011 havde, ikke helt kan forventes i de resterende 103 indlæg, men mon ikke jeg kan komme tæt på?Jeg har naturligvis tænkt mig at snyde så det driver af mig og springe over alle de laveste gærde. Shit (nu på den go'e måde), tror jeg gør det! I kan jo betragte det som en tidlig julegave sendt afsted med kærlighed fra søøøde Le Git til alle jer (dig).

Møs møs!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar