01.01.2012

103 indlæg senere.

En regulær tour de force er hvad man kan kalde min præstation! 103 indlæg på 31 dage - det lyder jo umuligt, og det var det næsten også, men MY GOD jeg gjorde det! Tror aldrig jeg har gennemført noget før i mit liv, så er en lille...ahh ok stor, grande, giga eksplosion af lykke lige nu! Yihaaa! Og ja, vi kan hurtigt blive enige om, at nogle af indlæggene var så'n lidt korte i det og måske også en lillebittesmule uinteressante, men hvor der handles, der spildes og yadda yadda yadda. Faktum er, at jeg starter 2012 ud med at være sådan en person, der gennemfører de ting, hun sætter sig for. RESPEKT! Jeg er AWESOME(agtig)!

Og hvad har Le Git så sat sig for at gennemføre i 2012? MEGA spændende ikke?? 
Ok, here goes:
- Jeg vil bygge/eller ihvertfald skrue, banke og save lidt i et gammelt sengebord for at lave det om til et minikøkken til niece Liva
- Min livslange drøm om at vinterbade (ihvertfald en gang) skal gå i opfyldelse
- Min anden livslange drøm (og btw jeg bruger udtrykket 'livslang' meget løst) om at deltage i et latterkursus-arrangement skal blive til virkelighed
- Jeg vil arbejde videre på at gøre "Taberkoret" til virkelighed (er du også rigtig glad for at synge, men ikke god til det? Så kan du komme med i Taberkoret. Vi synger. Vi drikker øl. Det er det. Send en mail, hvis du er interesseret)
- Jeg vil spise endnu flere proteiner og sætte mig meget mere ind i, hvad der er af spændende proteiner derude i verdenen

Og det er vist det, tror jeg da. Hmm, kan ikke komme i tanke om andre nytårsforsæt lige PT...elller nåååja, der er jo også de lidt kedelige såsom at lave speciale, få et job, løbe et 10 km løb uden at dø, være-et-glad-og-positivt-menneske-der-behandler-sine-næste-som-hun-selv-vil-behandles og så at rejse meget mere end jeg gjorde i 2011, hvor den primært stod på London/DK T/R, T/R, T/R, T/R, T/R...Det er vist det. I kan følge med I mine bedrifter lige her på Gitting. I er sgu nogle heldige røvhuller! Ok, nu vil jeg dusche - det er tiltrængt ovenpå i går. Kom btw. endnu engang ind i et nyt år med alle kropsdele i behold. Wuhuu. Stadig lang. Stadig bleg. Lang&Bleg - det er mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar