10.01.2013

I mine sofapauser har jeg:

Været til lillejuleaften med lille Liva og hendes mægtige mødre. Moster Le Git forærede trolden et doktorsæt. D.e.t v.a.r.e.t.h.i.t! Ergo, moster må da så absolut også være et hit.

Fejret juleaften med Pæne Peter og selvsamme Pæne Peters mindst ligeså pæne plante.

Transporteret mig selv inklusiv begge mine fødder (den anden er der også, I kan bare ikke se den på billedet) til jylland for at lave en charmeoffensiv i Vejles byliv den 25. december og så et par dages intensiv tour de charm i Aarhus. Kat, Kölva, mini-Kölva, Nellie, Lindaw, Njay, AM0906 var tourens ofre.

Billededokumenteret Vejles byliv. Jeg er for gammel til det! Ordet er ude og I må holde mig op på det. Jeg hører ikke længere hjemme blandt de unge og smukke i provinsen (det skulle da liiiiige være på Tartan [indsæt hjerte].

Været til overdådig Nytårsbrunch med nogle af de sjoveste og dejligste damer jeg kender. Trioen Liva-Mette-Rosa og duoen Zippy-Tine og så var moster Lotten også hurtigt forbi. Skønt!

Leget med store patter. 

Fanget Labre Lindaw Niceste NJay i skæret af en stjernekaster.

Startet 2013 med en party pour deux avec G&T's.

Set MM ligge på en sofa og Rita ligge på MM.


Så er vi vist allesammen i et noget bedre humør, hva'? Dejligt med lidt billeder og dokumentation for, at Le Git skam kommer ud engang imellem og snakker med mennesker og går i bad og så'n. Herligt!

1 kommentar:

  1. Lækkert med livstegn fra vores allesammens yndlings Git :)

    SvarSlet