03.01.2011

2011 4 life.

GOOODT NYTÅÅR RØVHULLER!

Håber I alle kom over på den anden side uden at sætte ild til jeres øjne eller bruge jeres hænder som fakler...og hvis I kom til at fyre op under en enkel kropsdel eller to, kan jeg trøste med at 'sprængt kropsdel' er 'det nye sort' i 2011 - vel både i overført betydning og bogstavelig vis.

Der var en, der pøllede ved siden af kummen nytårsaften. Det var lidt ulækkert, men mest sjovt.
Jeg selv er stadigt i et stort og blegt stykke - ikke så meget anderledes end 2010 - tak fordi du spurgte. Jeg havde en formidabel nytårsaften, som desværre gik alt alt for hurtigt. Havde jo knap nok fordøjet desserten før end jeg stod og skrålede 'Vær Velkommen bla bla bla'.
Eva og Mads var værter for en rigtig god nytårsaften, som gik helt fint, selvom der i år var MÆND (adr!) med. Wooow Åg', kan godt høre du sidder og brummer surt i skægget, men stop bare med det. Faktum er, at det faktisk slet ikke var slemt med de mænd - tværtimod, så var de et herligt krydderi. Tror fx ikke vi ville have haft pøller ved siden af toilettet uden dem...ahhh who am I kidding, det var jo Fimmes værk det der:-)
Nytårsbazoukaaa. 'Fuck du fik et chok, Fimme'.

Nytårsdrinks & nytårshatte. Thank you for the great Cherry drink, Numan. It was really nice...and hmmm strong in a very unstrong way...that's dangerous!
Der ventes på 12.

Le Git danser solo IKKE iført Kabala-ankel-tråd...det er bare en rest fra nytårsballondansen. Har dog ingen forklaring på det intense blik...og nu hvor jeg tænker over det heller ikke på, hvorfor jeg danser solo. HALLÅÅÅ HVORFOR DANSER JEG SOLO!?! Hva girlzzz & homeboyza? Her laver man et superfedt rapnummer som kan forkæle jeres øregange, og så er der ikke en eneste, der gider invitere den her gamle sæk lort ud på dansegulvet!!! SGU' for dårligt.

Michael Jackson-parret. LoMan - YOU ROCK!

 
Nogen havde smerter efter ytårsballondansen (Lolo) - andre ville bare have mere Nytårsballondans (Stig).

Nytårshovedretten. Kød og 'toffel blev lidt outshinet af salaterne - er I ikke enige Eva og Mads?(Btw. det var MIG, altså Le Git her, der havde lavet salaterne)
Obligatorisk nytårsmynte i munden. 'Skulle det forestille at være frækt', spurgte Martin. Og der kan jeg ærligt svare: 'nej, det skulle det ikke'.

Værtsparret blev rigtig (RIGTIG) glad for værtindegaven.

Lindaw og Pannen var dybt imponerede over Stigs moves...eller blot dybt bange. I dunno. Men ved, at der skete noget heftigt shit på det dansegulv den aften og jeg kunne li' det hele. Det var meget moderne - meget 2011.

Ded var ded. Ikke så meget mere at berette. See U. Over and out.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar