16.01.2011

Jeg elsker reality.

Jeg har lige været i X Factor-arkiverne, fordi jeg altså elsker det reality gejl. Virkeligheden er bare for fed. Et eksempel på, hvornår virkeligheden er allerfedest er Aprils mor, som leverer en performance, der bestemt må gør Søs & Kirsten grønne af misundelse...hun peaker omkring 0.38.

Nu vil jeg snart ud og købe en kyllingeburger hos min lokale burgerpusher. Jeg har virkeligt fået knyttet nogle venskaber her i London - ihvertfald med min burgermand, som jeg altid får en hyggelig sludder med. Ved fx, at han nu i tre år har arbejdet i burgerbaren, hvor han tjerner penge til når hans kone kommer fra Afghanistan. Jeg ved, at han (ligesom mig) bedst kan li' Mountain-burgeren, og så ved jeg, at han hver anden lørdag går til salsa onkring Piccadilly Circus...nååå ja og så ved jeg også, at han synes, jeg spiser for mange burgere - skal man begynde at blive bekymret, når ens burgermand siger sådan noget? Ej, vel.
Chicken Cottage here I come.

1 kommentar:

  1. Hahahahahahaha.. Det er klasse underholdning!

    SvarSlet