21.01.2011

Jeg ved, I higer...

Åh, hvor jeg ved,I higer. Og jeg forstår jer, åh, hvor jeg forstår jer. Smerten, længslen…tør jeg sige…lysten? JA, det tør jeg, I lyster efter mere. Mere af mig. Mig. MIG. Jeg ved da godt, det ikke er rart, at der er så dødstille hos Le Git – tror I ikke, jeg ved det? ’Amen det ved jeg altså. Og det’ sgu bare ikke i orden, at der er så stille – men har været ramt af nogle onde ’creative blues’. Intet har sagt mig noget, livet har kedet mig – gaaab, hvor har det kedet mig! Og det gider, I jo ikke høre om. Vel? Gider I? I må godt – jeg er jo en åben bog…en stor åben bog.

Noget af kedsomheden har nok skyldtes de sidste par ugers eksamensskriving i kombination med arbejde...boooooring! Og så alligevel ik', for har da haft et par hyggelige stunder hist og pist. Som i går, da jeg var på Sports Café og se herrehåndbold. DET VAR KRAFTEDERMEDME ET LYSPUNKT. Halløj, for nogle unge mænd (Martin - de er self absolut INTET i sammenligning med dig og din dejlig datalogkrop, bare for the record:-)). Maria og jeg har været lidt understimulerede rent socialt, for vi har været nogle gamle koner, der bare har ville hjem i seng, når 14-timers arbejds/opgavedagene har været omme. MEN så i går var det som om, vi blev vækket af vores tristesse og fik et skud ung energi, da vi så Danmark smadre Kroatien...måske for meget unge energi, for det resulterede i nedenstående facebook-samtale med Marie i dag...



Marie Laursen haha, jo flere muskler jo bedre ;)

Maria Christensen ‎@ det var den med udstyret ;-)

Gitte Baungaard Sikke dog en misere med hans lille trøje og store, svedige svulmende muskler. Stakkels unge mand.

Marie Laursen Haha, har også utrolig ondt af ham.. Tænk at skulle have sendt en ny trøje i akut fart ;)

Maria Christensen jeg forstår ik hvad problemet var?! han spiller vil håndbold lige så godt i en mindre trøje?

Gitte Baungaard Ja puha! Godt den kom, for ellers kunne vi jo have risikeret, at han skulle have spillet i bar overkrop med hans nummer bodypainted på ryggen og sveden pjaskende omkring ham. Det ville absolout ikke have været rart.

Marie Laursen Nej, hvem ville så gide at se håndbold?!?! Ikke mig ;) NAM!

Gitte Baungaard Heller ikke jeg. Nej føj altså hvor ulækkert med så meget nøgen spændstig hud. ADR.

Maria Christensen nej præcis, så er det da bedre med en tight trøje anyday... ... ... ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar