09.06.2011

Livin' on the edge.

Bogstaveligt talt. Jeg er i DK i anledning af niece Livas barnedåb i overmorgen og Evas Ellens barnedåb søndag. Spædde og Rosa har hooket mig op med rigtig nice overnatning i deres nye lækre Frederiksberg lejlighed (hører jeg et 'Uhhhh'?). Det er jo virkeligt sødt af dem og helt vildt hyggeligt at tulle rundt i lejligheden sammen med den bedste kvartet i verden...jaaa jeg skriver 'kvartet', for foruden Spædde, Rosen og Liva er der jo Arnie. Eller rettere sagt ARNIE. Tøsernes elskede kat. Tøsernes elskede tykke kat (jeg vil ikke skrive fede kat, for så bliver de bare kede af det...men mellem os to, så er Arnie altså nærmere fed end tyk. Jep det er den brutale sandhed...i sandhed brutal). Nu nærmere vi os årsagen til min dette indlægs overskrift. Arnie - det kære bæst - har nemlig sneget sig hen på min madras, hvilket betyder, at jeg i skrivende stund er forvist til kanten af madrassen, mens Arnie lystigt snorker derudaf midt inde på madrassen. Livin' on the edge - get'it? Got it? Good. Så er det sikkert, du fanger dig selv i at tænke ' ahhh Le Gitse, SÅ meget kan sådan en kat da heller ikke fylde - kom ind i kampen Gitchen, du er jo 182/183/184/185-cm-afhængigt af dagen-høj,  moooon ik' du kan puffe ham Arnie af madrassen?? Tjow, vil jeg svare til det - det ku' jeg da godt i teorien...men ogs' kun i teorien, for Arnie er altså på størrelse med ham kattefætteren, som jeg efter en kvik 'fat-cat-google-billedesøgning' fandt frem til:


Forestil dig ovenstående beauty i udstrakt, snorkende og 90%af madrassen-fyldende tilstand, så har du en ret go' fornemmelse af, hvad det vil sige at være Le Git netop nu. Ville du ha' lyst til at puffe til den bad boy der, a'hva'? Ej det tænkt' jeg nok.

Go' nat fra Le Git og den tykke (fede...og meget søde) kat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar