25.05.2011

Kulturklubben + det løse til Ost&Rødvin chez moi.

I må da være totalt psyched over min fods tilstand, for jeg øser rigtnok rundhåndet ud af blogindlæggene i dag. Jeg forkæler jer da vist. I er ikke de eneste jeg forkæler, for i fredags havde jeg inviteret til rødvin&ost hjemme hos mig - altså gæsterne skulle selv medbringe ALT, det vil sige ALT rødvin og ALT ost, men synes nu stadigt det var flot af mig at arrangere sådan et flot arrangement. Du tænker nok, at det er da en ganske posh ny tilgang til alkohol Le Git, der har fået - og ja det er det skam ogs', men det hænger jo sammen med den nyetablerede KulturKlub. Du ved vel, hvad man siger: "Uden Vin & Ost dur KulturKlubben ikke", ik'?!? Det startede ud med blot at være housemate Phil, Anja + Anjas søs Louise og mig og så kom folk dryssende hen ad aftenen og så gik det posh'e af arrangementet, da det for nogle folk (jeg nævner ingen navne. Peter. Phil.) stod på shots med pickled onions, pate, mugost - you name it, drengene drak det. Og så blev der spillet Jenga. Ved du mon hvad det er?
Tre meget sofistikerede ost&rødvinsdamer, der hyggde med stimulerende samtale og lidt godt til ganen.

Det gode til ganen.

Så gik der klammoshots i den.

Ser du taboscoen? Skulle smage henrivende med chorizo, honning vodka og agurk.

Man kan lissom fornemme på Ilkaer og Erjans ansigter, at det ikke er de lækreste shots Phil brygger der.

Ahhh Jenga og Kathrine eller bør nok sige Kathrine og Jenga. Yes Jenga = klodsmajor og jøsses hvor har englænderne bare mange latterlige regler. Ptøj ptøj. Det ødelagde dog ikke aftenen - tværtimod så gjorde skænderier om reglerne i Jenga faktisk bare aftenen endnu bedre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar