09.05.2011

London14, London6.

Sidste lørdag var det London14 tid - det v du ikke hva' er, hva'? Naaahaj. Det endte faktisk også med kun at blive en London6. Det v du stadigt ikke hva' er - naaaaj. Det er en tradition, der stammer fra en af mine housemates unitid - 14 huse, 28 drinks 5 timer. Good Times.
Vi var ca. 70 mennersker, der blev transporteret rundt i sydlondon i en af de der gamle Londonbusser, Rootmaster, og så havde hvert hus forberedt drinks. Temaet var "Anarchy vs. Monarchy" - du ved roayalt bryllup og alt det der. Som du måske kan fornemme af nedenstående billede, gik vi efter anarchy.

Aron Carter blev redesignet.

Vores hus var KLART det bedste - her laver vi en slags vandfald vs. vandfald. Mit hold tabte desværre. Jeg tyllede ellers som jeg aldrig har tyllet før.

Hende her tyllede også rigitg godt. Lige meget hjalp det. Vi tabte.
Menuen chez os var øl, bulmers og drinks.
Det var en rigtig go' dag. Sara gik ind i en lygtepæl. Jeg spassede ud i Aron Carter T-shirt. Mere skal der ikke til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar