09.05.2011

Tour de BabyBarn.

Vi fejrer skam også påske her i London. Eller jeg gjorde ikke. Men dem, der var i London gjorde...måske....Jeg fes hjem til Danmark i påsken og lavede det man kan kalde en "tour de baby/barn". Meeen I kender jo mig - lavede også andre spæææændende ting og det gjorde baby/barnet også:
Jeg legede med nye kameravinkler. Det er dette billede dog IKKE et udtryk for. Det er bare øl, pølse og kartoffelsalat. Skulle nok ikke sige "bare" for det var megalækkert. Jeg landede i Kbh og en time efter sad jeg i solen med en kold bajs og en pølle. Sikke en fantastisk velkomst. Tak MetteRosaLiva.

LIva nappede mors brille. Og tog den på. Altsammen i en hurtig og meget elegant bevægelse. Yderst rutineret brillestjæler. Det kommer til at gavne hende senere i livet.

Så "spiste" Liva mos og så yyyyndig ud.

Så spiste Liva mos og så steeeeneren ud.

Så kørte Liva bil - hele vejen fra Kbh til Horsens. Hun er altså fremmelig.

Så havde Liva lavet gækkebrev til fætter viktor. Så bildte vi fætter Viktor ind, at det var påskeharen, der kom med påskeægget. Så klædteKirstine sig ud som påskehare (i mormors gamle leopardjakke) og skræmte næsten livet af sin søn. Så gjorde jeg det samme dagen efter og fik Viktor til at græde af påskehareangst. Han er sgu velsignet med en dejlig familie den dreng.

Moster Mette pustede gigapåskeballon op. Sorry Spædde, men det er da et herligt billede.


Viktor ordner mors hår. Det var vist ikke helt smertefrit.

Var ogå på børnenes jord. Denne gang var det mig, der var ved at tisse i bukserne af angst, for blev gynget lidt for vildt i den gynge. Puuuuhaaa pissefarlige er hvad sådan nogle gynger er.


Der blev spist en dejlig omelet med Martin.


Og så blev der heldigvis også tid til en øl eller to på Lindas altan. Jeg nåede også at hænge med Eva og hendes datter Ellen, så synes sgu det var en ret effektiv uge i DK.

Beklager det manglende spændingsniveau i dette indlæg, men kan jo ikke ryste guldkorn ud af ærmet konstant og synes faktisk, at det er meget sød' med alle de unger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar