25.05.2011

JOY!

Jeg har flottet mig. Rigtig flottet mig. For jeg har købt 5 dages adgang til NuTV - smed sku lige 29 kr efter sådan en bad boy/ bad adgang..? Årsagen er selvfølgeligt dyb kedsomhed pga. invalid tilstand grundet inficeret fod og så selvfølgelig Joy og hendes mor. I nat fik jeg set alle de afsnit af Singleliv, jeg er gået glip af i min tid i London, og er nu fuldstændig ekset med Joy...og lidt hendes mor, som jeg dog også finder ret skræmmende. Ville gerne have uploadet et klip, hvor Joy snakker om lugte - hvor meget hun går op i gode lugte, hvordan hun lugter til mænds boksershorts (lige der hvor de har siddet i revnen!!) samt sin kats numse...men det kunne jeg desværre ikke finde på youtube, så I får det her i stedet for:


Og når jeg siger "ekset", så mener jeg det rent faktisk, for synes hun er så mega sjov og dejlig naiv. Whattagirl.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar