22.09.2011

Ensom jakke.

Jeg har været til konference de sidste to dage og det har både fagligt og personligt været virkelig spændende (får du lidt opkastsmag i munden af den sætning? 'Amen det er helt ok, for den er da også lidt klam, men var lissom nødt til at skrive det eftersom det var sandheden). Der var en masse eventmagere, der fortalte om deres events. En af dem var Anita Overlev fra Trænafestivalen, som fik lokket mig (og helt sikkert adskillige andre konferencedeltagere) til at komme til festivallen næste år. At hun gav os fribilletter (wuhuu jeg er så herrepriviligeret) hjalp self ogs' på det. Jeg vil helt sikkert benytte min - hvem er med mig? Det ligner altså den mest geniale festival e.v.e.r., så synes sgu vi gør det. Ik'?

Nå men kommer væk fra temaet for dette blog indlæg. Det skal jo handle om ensomme jakker. Jeg har nemlig bemærket, at jeg rigtig ofte bliver mødt af en meget trist og ensom jakke, der hænger som den sidste i en stor og kold garderobe, når jeg er ude at slå til Søren, som jeg fx var i går (læs: til ultra-vigtig-for-min-fremtid-networkings-arrangement). Ved jo godt, det er fordi jeg er 'the life of the party' aka 'lad-os-lave-det-om-til-en-fest-jeg-lukker-og-slukker-kind-of-a-gal' (læs: hende, der er bedst til det der networking, når hun har fået et glas vin eller to), så har ikke noget problem med at lade jakken hænge lidt ud i garderoben (haha) efter alle de andre jakker er skredet. 
Hmmm ved ikke, hvor meget mening det her indlæg gir. Egentlig også ligemeget. Vigtigst er det, at I forstår, at jeg elsker konferencer. Og vin. Og networking efter indtagelse af førnævnte. Og min kærlighed til de tre gør, at jeg er lidt kold i r*ven, når det gælder ensomme jakker. Okay?

Der hænger hun. Ensom dame, 40 år (give and take, ik')

Eeej nu får I altså også lige lidt Bjarne:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar