15.09.2011

Tre måneders tavshed...

brydes hermed. Du tror måske, jeg har oplevet alt muligt blogværdigt de sidste tre måneder, hva'? Det har jeg faktisk også. Du tror måske, jeg har tænkt mig at give dig en indsigt i, hvad jeg har oplevet, der er ih og åh så blogværdigt? Det har jeg ikke. Ik lige nu ihvertfald. TIL GENGÆLD får du en live-det-sker-lige-nu-hos-le-Git-update! Det er nyt. Det er spændende. Det er mayonnaise. Ja, du læste rigtigt - mayonnaise. Følgende scenarie har nemlig netop udspillet sig i mit køkken, hvor jeg stod og klemte på en mayonnaise (klemte ikke på den så'n bare for sjov - skulle rent faktisk bruge en klat mayo). Det der sker er følgende: Da jeg trykker på mayoen klapper låget på forunderlig vis sammen!!! 'Amen har du hørt mage til galskab?!?!?! Så er der ellers mayo udoverdethele (eller ihvertfald ud over hele mayotubehullet og mayotubelåget). Det resulterer i, at jeg er nødt til at vaske - ja du læste rigtigt VASKE- min mayo! Sikke en ballade! Nå men det hele endte nu rigtig rigtig fint. Jeg fik mayo (på min broccolisalat - jeg er blevet en rigtig helsefreak), men hvad endnu bedre er: min passion for at blogge (ok, passion er måske lige frisk nok), min trang til at blogge (igen lige en tand for voldsomt et ord), ok min lyst til at lave overspringshandlinger blev igen vakt. I kan godt glæde jer, for det næste halve år står den på specialeskrivning for Le Git ergo masser af overspringshandlinger ergo ergo masser af lækre blogindlæg til jer ala dette. Er I psyched?!?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar