26.09.2011

Et styks stolt blogger.

Er hvad jer er. Nu hvor der for alvor er gang i bloggen igen (som der jo tydeligvis er), smuttede jeg lige en tur forbi Analytics for at få lidt stats på bloggens performance. Du ved stats og performance, ik'. Eller det ved du måske ik'?  'Amen bare lidt bloggerlingo, ikgos. WELL, jeg skulle hilse og sige, den performer bare derudaf. Halløjsa, I er da tossede med gitting... hva'!?! Det er skønt. Tak for det...alle fem. I gør min dag om og om igen.
 Analytics er altså sådan et fornøjeligt redskab, der blandt andet afslører, at gitting... i den organiske søgning er fundet via følgende 10 søgeordskombier:

1. gittingcitywithit
2. gittingcitywithit.blogspot.com
3. anja vodka
4. diarre "i bukserne"
5. drøg hud
6. eddike + ost
7. fattig stue
8. han tissede i bukserne
9. heste tricks
10. knælange

JEG BLIR SÅ ÅNDSSVAGT STOLT, NÅR JEG SER DEN TOP 10 DER!
 Kuldegysninger. Glædestårer. Febervildelse. Jeg er omkring alle følelser! 
Det jeg har knoklet for (ja knokle og knokle, det er self relativt) i 14 måneder har i sandhed givet pote! Gitting...dukker nu op i yderst relevante organiske søgninger - blandt andet når der søges på gittingcitywithit (jf. søgeord nr. 1) og gittingcitywithit.blogspot.com (jf. søgeord 2), men endnu bedre når der søges på 'fattig stue', 'drøg hud' og 'heste tricks'. De ord er jo ESSENSEN af gitting...!! Og se Anja-pige-du-der-rejser-i-sydamerika, du ryger lige lukt ind på en flot 3. plads (som nogle aka 'glasset-er-halvt-tomt-typerne' vil kalde en delt sidsteplads eftersom søgeordskombi 3 tilogmed 10 har performet lige godt/ringe) med søgekombien 'anja vodka'. Tillykke min pige!

Ps: Er rigtig glad for brugen af citationstegn ved nr. 4.
Pps og en smule ude af kontekst: Jeg er simpelten blevet så ellevild med den her sang, som kører på repeat for anden uge i streg:

2 kommentarer:

  1. Ahahahaha! Hvor er jeg glad over at jeg lige cruisede ind forbi din fine blog. Taenk hvis jeg havde misset dette herlige indslag?! Jeg er sikker paa at 3. pladsen betyder at "Anja vodka" er marginalt bedre end nr 4-10, ikke? (sagde hun paa randhusisnsk) please lad mig blive i troen...

    SvarSlet
  2. SELVFØLGELIGT er Anja vodka en superperformer rent søgeordsmassigt. Ingen tvivl om det. Slet slet ingen tvivl. Overhovedet. Btw. er du faktisk vildt flot repræsenteret i adskillige indlæg - det er jo halskæden fra dig, der har besmykket KatteLis og LivaLis. Ret godt gået Anjafis!

    SvarSlet