20.12.2012

Søvnløs med o*kast i ansigtet.


Som forventet kan jeg ikke sove. Jobsamtaletankerne fræser rundt i hovedet på mig og det samme gør en skøn blanding af kamillethe, havregryn og yoghurt tilsat et skvæt citron. Har nemlig lavet mig en ansigtsmaske. Jeg forventer den får mig til at stråle som en stjerne til samtalen i morgen. Intet mindre. Er dog rimelig sikker på, at ansigtsmasken ikke skulle ligne br*k så meget, som den gør. Burde nok have blendet ingredienserne og dermed sikret mig en mere ensartet maske, men kunne ikke rigtig tillade mig at stå og drøne hele affæren sammen i Princessen klokken 00.30 om natten. Derfor sidder jeg nu i sofaen med kamille-opkast i fjæset og kamillethe i koppen - altsammen i forsøget på at sikre mig jobbet imorgen. Første del skal som sagt sikre min hud stråler. Anden del skal sikre jeg får ro nok i kroppen til at lukke øjnene - har dog ikke så meget tillid til theens beroligende virkning, så har banet vejen for den ved at indtage en G&T for et par timer siden. Så skulle den søde søvn gerne snart være sikret.

Ps. gad vide hvor mange mænd der laver præ-jobsamtale-kamillethe-ansigtsmasker?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar