08.11.2010

Hvor skal jeg begynde?

Der har jo igenigen...igen været lidt stille på bloggen, og det er jeg self drøn-ked af. Det er bare fordi, jeg har været ret party uartig her på det sidste...og det har været travlt på job...og så var der også alt det der med at stille uret til vintertid, som bare totalt forvirrede mig. Ding dong - kunne slet ikke finde ud af det. Altså 4 real. Har slet ikke kunne finde så meget som et minuts fri til at blogge...har så mange vigtige gøremål, når jeg endeligt er hjemme. Fx. så er jeg begyndt at se Grand Designs. Halløj besse tænker du nok, men det er altså virkeligt dejlig stener-tv. Når jeg ikke lige ser Grand Designs har jeg jo også den der muddermaske, jeg bare er nødt til at iføre mig. Og så videre. Und so weiter. Ingen dårlige undskyldninger herfra, kan du vel nok fornemme. Bare totalt stresset London-liv.


Aaaaanyways. I fredags var Maria og jeg på date. Først Dinner & Wine, så Musical & Wine. Vi så Priscilla - Queen of the Desert. Den var go'. Altså sangene var. Vi kunne ikke se så meget, for vores 10 punds-billetter var lig med rigtig meget restricted view. Gjorde nu ikke noget. Vi drak bare lidt mere vin. Så i byen, hvor vi (åbenbart) støvede denne dejlige dame op:

Kan du forestille dig, hvilket chokchiroc jeg fik, da jeg flikkede igennem billederne dagen efter og stødte på dette venindebilleder af mig og hende her?!? Nååå men Maria opfriskede min hukommelse og det viste sig, at kvinden her var italiener og gerne ville være veninde med Maria. No problem. Skidefedt faktisk. I det tilfælde hun læser med så vil jeg bare sige ciao sorella - se si sta seduti e leggere con quindi è solo 10-4, Maria e voglio essere amici con voi! E btw io sono f'ing amore il vostro trucco! Ciao bella.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar