23.11.2010

Sound of Le Git.

Så er jeg hjemme i Århus og har brugt aftenen med Martin, mor, søs og nevø. Da de tre sidstnævnte var taget afsted, satte jeg mig for at lære teksten til nedenstående sang udenad. Tosset tirsdag, hva'? Nå men det gik faktisk rigtig godt med at lære den udenad, og Martin var også ok med, at jeg sang, sålænge det ikke var for højt. Altså, det kunne jeg ikke liiiige fatte, hvorfor det ikke måtte være, for hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg, at jeg har en top lækker sangstemme. Eller rettere sagt syntes, for Martin optog en af mine sangsessioner...Puha, det var hård kost at lytte til sig selv. Ok, regnede ikke med, at jeg ville synge rent (hvilket jeg så absolut heller ikke gjorde), men come on jeg lød jo som en østeuropæer, der tager de første spæde livtag med engelsk. Ikke nok med det, så læspede jeg også ret meget. Chokchiroc! Troede jeg havde forladt min læspen i børnehaven, hvor jeg jo gik til talepædagog for netop at slippe af med den. Apparently not! Kunne have været meget rart, hvis der havde været en barmhjertig sjæl(= veninde...ja jeg kigger på dig LINDA!), der kunne have givet mig et heads up på det - det er jo ikke fordi, jeg har holdt mig tilbage på diverse karaokebarer...de sidste 10 års penge...

Hele miseren startede med, at jeg henne hos Alt om Marie stødte på et andet dejligt Simon & Garfunkel nummer, og at jeg hos Mette og Rosa havde hørt, at de havde spillet Anne Linnet for Liva, da hun lå inde i Rosas mave, og så tænkte jeg, at S&G da også var dejlig babymusik, og måske jeg skulle købe en S&G CD til Eva og hendes lille baby inde i maven, for det var da meget steneren musik, som baby sikkert ville kunne slappe fint af til. Så hyggede jeg med at lytte til S&G. Så fik jeg lyst til at synge S&G. Så fortolkede jeg S&G (man er vel artist). Og så var det, det gik galt. Nu har jeg ødelagt S&G for mig selv (og vist også Martin) efter at have hørt min fortolkning af ovenstående nummer. Synes absolut ikke længere, at det er passende baby-musik.
Yes, det var hvad der foregik i mit hoved i aften - det er nu skønt at ha' ferie, så har jeg tid til virkeligt gøre mig store stærke tanker.

Go' nat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar