01.12.2010

Bebbe. Bebsi. Bebs.

Hvis du ikke bryder dig om babyer, så STOP for GUDS skyld med at læse nu. NU! Blev Der Sagt! Er du væk, babyhader? Det var godt. Psykosvin sådanne nogle babyhadere. Adr, dem er der ikke plads til på bloggen. Nixen. For her på bloggen er der gået rent baby love i den (endnu engang) efter jeg endeligt fik mulighed for at hænge ud med baby niece Liva. SUK. Nu skal vi rigtig hygge med babybilleder. Mmmm.

Baby Liva i al sin pragt samt hut und hosen...og Voksi. Ved du, hvad en Voksi er? Nej, siger du? Nå men det ved jeg. 

Baby Livas mødre i al deres pragt + Livas Ride. Kunne godt trænge til at blive pimpet, hvis du spørger mig. Altså Livas Ride. Bare lige lidt bling bling og nogle sygt fede fælge, så tror jeg hun har den deffest slæde i hele Valby. Hva' siger I Mette og Rosa - skal vi gøre lidt ved Odderen til jul? Er sikker på lametta placeret sådan lidt skødesløst hist og pist er nok til at give bette Liva rigtig meget street cred.

Liva har arvet sine poser under øjnene fra onkel Martin. Altså, kun i teorien ikgos. Prøv lige at se, hvor vaks hun er. Tror hun tænker "æhhh hende moster Gitte, er godt nok herre-skøn"...

Men det er ikke usandsynligt, at hun istedet for tænker: "Jeg giver lige lidt sass og charme til hende moster Gitte. Måske hun så gider lade mig slappe bare et sekund uden den konstante blitz".

"Oookaaaayyy, sass og charme preller af på Mo'Git. Det er noteret. Hårde midler må tages i brug. Hey Mor, gider du ikke hjælpe mig ud af den kattepine, jeg er havnet i?"

"Heeej Mor. Godt du kom. Nu skal du høre - vil du ikke lige tage en snak med Mo'Git om, at hun da er meget cool og sådan, men bare bedst i små mængder og uden for meget blitz. Ej zusind zak. Møs møs mor, du er sgu en knag", prøver Liva (måske) at sige.


[Æhhh Mette og Rosa, hvis det creeper jer helt ud, at jeg "taler" som om jeg er Liva, så giv mig lige et praj, og jeg vil straks stoppe. Er jo ikke sikkert I havde forestillet jer hende tale helt så bramfrit.]

Hun er godt nok sød. Synes du ikke? Det synes jeg. Og meget fremmelig. Endog rigtig meget fremmelig, hvis du spørger mig.
Kunne freksempelt allerede løfte sit hoved. Og så har hun sublim smag i kunst. Altså, hun kunne simpelthen ikke få øjnene fra de to prægtige billeder, jeg var med at til at forære hendes forældre i bryllupsgave. Er sikker på, hun fandt dem ganske enestående. Intet mindre. Tag ikke mine ord for gode varer - se selv:

"Wooow steneren billede det der. 'Sgu da meget fed", synes Liva at tænke. I virkeligheden tænkte hun nok nærmere "Skal jeg ikke snart ha' noget MAD?!? Jeg mener, jeg er 15 cm fra fodermaskinen, det er jo umenneskeligt det her. Jeg er suuuulten. Men fedt billede. Helt bestemt. Kan bare ikke rigtigt måle sig med mad. MAD! Og for Guds skyld er der ikke snart nogen, der beder Mo'Git om at stoppe med det blitzeri. Tak."

[Igen Mette og Rosa - bare stop mig]


Så er det slut med babyrier for denne gang. Hvis en enkelt babyhader (aka PSYKOSVIN) skulle være kommet til at læse med, så håber (og tror) jeg, at baby Liva har fået dig omvendt. Jeg mener, hvis der er nogen, der kan gøre det, så er det så absolut Liva.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar