27.12.2010

R.A.H. (Royal Albert Hall).

Hvis du fik følelsen af, at forrige indlæg sluttede lidt abrupt, så har du ganske ret. Oooorkede bare ikke at finde på en vittig/meningsfuld afslutning, så stoppede bare med at skrive og så trykkede jeg 'Udgiv'. I kan godt regne med mere af den slags crazyness her på bloggen i 2011. Jeg er ude af kontrol and I like it. Desuden kommer der til at ske nogle meget spændende ting med bloggen i det nye år - jeg kan ikke fortælle så meget endnu, men er selv helt oppe at køre over det, så det synes jeg også du skal være.

Nå men tilbage til kronologien. Åh ja den smukke kronologi. Søndag den 19. december var jeg i Royal Albert Hall til 'White Christmas Concert'. 'Uhhhh, hvor very posh, Le Git', siger du nok. Til det vil jeg svare: 'Uhhhh slet slet ikke posh, min ven. Sad i en dunst af børnefimser, der kom snigende fra rækken foran os. Adr. Klamme varme børneprutter lige op i snauzeren er altså ikke posh på nogen måde'. Men var nu ganske hyggeligt at jule den op med da Brits. Meget folkeligt arrangement, hvor man skulle klappe med og lave sjove fakter - YES jeg var solgt og gav den rigtig gas med svej og klap.

Det var en nasal musicalsangerinde, der var den kvindelige solist og hun sang min yndlingsjulesang...bare ikke ret godt, så I får lige originalen i stedet for.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar