27.12.2010

Lidt lækkert om moderne indretning.

Så synes jeg, vi skal vinke farvel til julen for i år og beskæftige os med noget langt mere interessant - mig! Eller ihvertfald mit hjem. Der hvor jeg bor, når jeg ikke bor i London, nemlig min og Martins lejlighed i Å'hus. Jeg har i lang tid haft et brændende ønske om at give tips til Boligindretning ala Moderne. Og nu er tiden sgu kommet, hvor jeg rundhåndet vil dele ud af mine indretningstips.

Del 1. Salt&Peber-bøsser:


Som du kan se, har vi en flot samling af Salt&Peber-bøsser. Jeg har dog valgt primært at fokusere på salt-delen i det her indretningsindlæg, da jeg skal være helt ærlig og sige, at jeg ikke er den store peber-spiser. Det gør det lissom bare ikke for mig. Salt derimod. WAUZA. That is da Shit!
Okay here we go. Fra venstre til højre. Først den traditionelle, men dog yderst anvendelige, og må jeg have lov at tilføje meget generøst-doserende, IKEA salt-bøsse. Den er at finde i de fleste studie-hjem, og den er bare helt ok. Efter den har vi Weber Peberkværnen (vi har en identisk Weber Saltkværn, men den kunne jeg ikke lige finde). Den er rigtig lækker i rødt gummi - lige til at tørre af, når man har været for frisk med hakkekødssaft-i-kombi-med-salt/peber-kværn/bøsse. Som du kan se, er der et par søde små spøgelser/brandsårsofre til højre for Weberen. De er en værtindegave til mig fra øhhh Baden og Rikke...tror jeg nok. Ikke så meget at sige om dem - ikke andet end, at de virker bare! Så er vi nået frem til stjernerne i min samling: 'The Tiger Family'. Jeg knuselsker de tigre! Martin vandt dem til en auktion i sin fodboldklub, hvor han btw også scorede et lækkert (men dog en smule brugt) toastjern. Men jeg siger dig: det har vi bare fået brugt det jern! Til sidst har vi peber-bøssen formet som en dildo. Den fik Martin af...surprise surprise...Baden! Den er ved flere festlige lejligheder også blevet brugt som mælkekande/mælkeskummer. Det vækker altid begejstring, når man placerer sådan en gøj på bordet.


Okidoki, det var hvad jeg havde på mit indretningshjerte. Jeg håber, du er blevet inspireret og imorgen vil fise ud og købe lækre, charmerende eller blot frastødende Salt&Peber-bøsser.


Tilføjet EFTER udgivelsen: FÅRK jeg glemte HUNDEN. Den bette vovse, som er nummer tre fra venstre, og som jeg faktisk ikke har så meget at sige om andet end, at det er en hund og jeg elsker hunde, så derfor skulle jeg have hunde Salt&Peber-bøsser. Bare det. Ikke andet at sige om den sag.


Tilføjet efter ANDEN udgivelse: der følger også en tandstiksholder med til Tigresættet. D.E.T. E.R. J.O. G.E.N.I.A.L.T!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar