17.12.2010

Så har vi sgu balladen igen...

denne gang er det 'en 40'årig storbarmet blond TV-kendis', som vi åbenbart ikke må tale om - ivertfald ikke nævne hendes navn. Du ved, lissom den gang med 'Jetset-dronningen'. Og jeg siger dig: JEG ER VED AT SPRÆNGES! Jeg har en konstant og umenneskelig lyst til at råbe hendes navn, poste det på alle debat foraer på internettet, ja sågar her på gitting...men tør sgu ikke, for hvad hvis jeg kommer i 'Jeg sagde/skrev navnet på 40-årig storbarmet TV-kendis'-fængslet? Tror ikke jeg ville overleve en dag sådan et sted - også selvom jeg har noget der minder om en prison tatoo, gerne flexser med mine muskler, når jeg går i byen og er hammerlækker i striber og på den måde har et look og en opførelse, der er fængsels-værdigt, ja så er jeg altså alt for bange. Ergo, må styre mine lyster - og det er absolut ikke noget, jeg bryder mig om!

Læs mere her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar