27.12.2010

Pi Lot. Le Git. Pi Lot.

Jeg skulle jo flyve hjem til DK, og det skete den 21. december. Jeg var en af de heldige, der kun blev et par timer forsinket pga. snevejret. TIL GENGÆLD skulle jeg flyve over Atlanten (eller hvad end det der vand mellem UK og DK hedder) i en lille spand af en legetøjsflyver. SHIT! Jeg kom da rigtig i kontakt med min gode ven flyangsten, da jeg trådte ind i den bette maskine og blev modtaget af en. En. EN! stewardesse. Ja, du læser rigtigt, flyet var så teenie weenie, at der kun skulle en lillebitte pelsklædt stewardesse til at bemande kabinen. YIKES! Det hele gik nu rigtig fint - vil gå så langt som til at sige, at jeg rent faktisk nød at sidde og rumle rundt i den lille aluminiums-kasse. Jeg nød det så meget, at jeg besluttede mig for, at jeg vil uddanne mig til pilot, når jeg kommer hjem til DK. Det koster 68.200 DKK at tage det private pilot certifikat, og så må jeg flyve om dagen i godt vejr + jeg kommer sikkert til at vinke farvel til den der flyangst. Win win.
Den 22. december (jaha, du er tvangsindlagt til at høre om ALLE mine juledage. MUHAHAHA) var jeg til linsemand (20/20 vision med de nye linser - WUT WUT), til frisør (så er jeg tilbage i den røde manke), til julefrokost med da gals (det var sgu en fest - vi fik genopfrisket indmarchen fra folkeskolen - hør sangen nedenfor), til teenageparty på Train/Kupé (vi gamle nappede et hjørne af dansegulvet, hvor vi kunne danse i fred) og så hjem i seng. Det var en forrygende dag. Skønt at være tilbage i den jyske muld.

Indmarchsangen:


I want his Funkyness!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar