10.12.2010

At bombe et toilet.

Ja HALLÅ klammo! Det er IKKE det, du tror det er, vel? Puuuhaa, du sidder derovre i hjørnet og er bare rigtig klamset med dine klammo tanker og associationsevne. Put den væk, for når jeg siger 'at bombe et toilet', så snakker jeg altså RENGØRING ikgos!?!

Som de af jer, der var med helt fra starten af Gitting... (kan I huske starten? Den var skøn - virker som flere måneder siden, jeg startede Gitting...og det er det faktisk også)...nok kan huske, så havde jeg lidt bøvl med et mindre lækkert toilet/badeværelse/toiletbørste her i huset, hvor jeg bor. Nå men, jeg er åbenbart den eneste i hytten, der får brækfornemmelser af at bade i en badekar, der har samme farve som tænder, der igennem en ti-årig periode dagligt har fået hældt kaffe på sig, for derefter at træde ud på en behåret bademåtte (mig - ik' tænderne)...behåret som i MENNESKEHÅR. Adr! Ergo, jeg måtte endnu engang tage mig af at klorinbombe vores badeværelse. Mistede en hjernecelle eller 1000, da jeg skulle skylle klorinen af væggene, badekaret, toilettet, spejlet og gulvet, for sådan nogle klorindampe går lige i hjernen. Well well - tror ikke det kan være helt slemt at miste en hjernecelle i ny og næ - er sikker på, at manglen på hjerneceller er det, der giver de mest syrede tanker...du ved ligesom, når man har tømmermænd. Nå, jeg sidetracker. Det jeg egentligt ville frem til er denne bamse:

Kan du gætte, hvad den kan? Yes, jeg hører dig Maria - du ved præcist, hvad den kan:-)

Denne bamse er nok et af de væmmeligste 'design'-påfund, jeg nogensinde er stødt på. Det er nemlig 'håndtaget' på lyssnoren - altså den snor som man død og pine er NØDT til at hive i for at tændeslukke lyset på badeværelset. Den er helt nusset og fjettet og umulig at gøre rent, og man kan ikke slippe for at røre den mindst to gange om dagen. Og helt ærligt, hvem synes, at den er cute, som den hænger der og dingler og kalder på, at mere eller mindre rene hænder skal komme og gramse på den? Not me, I tell you.

Jeg brækker mig *indsæt Marias geniale bræklyd/brækansigt*.

1 kommentar: