10.12.2010

Kære mango, du er en lidt besværlig frugt.

Det er lidt hårde ord at starte ud med, men du har bare altid været lidt bøvlet...og faktisk også en smule løsagtig. Du har leget med mine følelser, som det passede dig. Holdt mig for nar. Udnyttet min naivitet. Spredt rygter om mig ude i byen, såsom: 'Hende Le Git køber sgu hvad som helst med en puls - det er hende, I skal satse på' (eller du ved, noget i den stil - mangoer siger sikkert meget grimmere ting end det...hvis de kunne tale that is). 
Men nu skal det være nok. Kære mango - du er en narref*sse og jeg har fået nok. Jeg siger stop. Aldrig mere vil jeg lade mig lokke af din røde farve, købe dig med hjem, vende dig om...og blive skuffet over din grønne (og meget mindre tillokkende) bagside. Aldrig mere vil jeg tage et ordentligt snif af dig og konstatere, at du lugter modent for senere at konstatere, at du smager råddent. Og aldrig aldrig mere, vil jeg lade mig fange ind af eksotiske menukort, der lokker med "Mango Daiquiri Extreme Bonanza Cocktail'. Aldrig igen. Min tålmodighed er brugt op. Mine følelser tyndslidte. Jeg trækker en streg i sandet og sætter grænsen her!

PYHA DET LETTEDE! Ja, kære læsere, jeg undskylder for dette voldsomme følelsesudbrud, men som I nok kan gætte havde jeg en frygtelig oplevelse med en (måske flere) mango(er) her til aften.

Vi spiste på Giraffe og jeg fik en Mango Cocktail - og det var den (SE BILLEDET NEDENFOR), der fik mig helt op at køre - og det var IKKE på en go' måde.
Mean Mango. Ok lækker Nachos. Søøød Frey.
Heldigvis var aftenen ikke ødelagt, for var til optagelserne af The Graham Norton Show og det var skæææg. Var især begejstret for Sean Lock - en meget sjaw mand. Og så sang KT Tunstall også (det er hende med denne sang som er min totalt FAVORIT Sing Star sang...altså lige efter ALT med Tina Turner).


KT Tunstall sang nedenstående sang - den var RIGTIG fed i studiet. Super meget knald på - synes den er lidt flad i det på video.


Nu er der vist bare at sige: "Goodbye Mango & How are you doing Papaya".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar