27.12.2010

Julen er Gejl.

WAZZZ UUUP!?! Så er jeg her igen - nu med LIVE transmittering fra DaDaDaDanmaaaark. WHAAAT! Jeg kan love jer for, at jeg har en masse lækre ting at fortælle om - og her snakker vi ikke kun Julegejl i DK, næænej der er skam også Julegejl fra gode gamle London. Vi kommer også til at snakke lidt om julegaver. Jeg kan afsløre, at jeg har været en go' pige i år - fik nogle fiiine gaver, blandt andet en meget lang Afrikaner. Mere om det en anden go' gang. Lad os nu for helvedet starte med starten for en gangs skyld. KRONOLOGIEN LÆNGE LEVE.

Lørdag den 18. december holdt vi praktikanter en praktikantjulefrokost kun for praktikaner og så dem, der var så heldige at kende en praktikant. Ja hallo Joe ikke random praktikanter vel? Skulle lissom være en praktikant, der var i praktik enten hos VDK eller AMB. Bare lige så det er på det rene. Nu vil jeg ikke bruge ordene praktikant eller praktik resten af julen. Promise.

Til den føromtalte julefrokost skulle der bruges sure lemons og limes. Lea havde taget 3/4-dele af en lime med, så der var rigtig lagt op til sure drinks. Med sure limes i. Mmmm LIMES. DRINKS. Jeg elsker -S. Jeg var btw ikke selv en sur lemon - jeg efterligende bare mine nye pals - The Lime & The Lemon. Nu vil jeg ikke bruge ordene lime og lemon resten af julen. DOG kan jeg ikke garantere, at der ikke ryger et enkelt 'Limes' ud af min mund. Så' du advaret.

Til den der julefrokost blev der lavet mange sjove ting - alle disse sjove ting illustrerede, hvor videnbegærlig, kreativ og biologi-nysgerrig en flok vi er. Der blev sammenlignet håndstørrelser, lavet bænkpres med hele mennesker, vurderet vingefang i relation til højde, bygget laaaange sugerør, lavet drinksbowle med kraftig bismag af askebæger, lavet anatomiske korrekte 'figurer' af clementinskrald og så videre og så videre...

Line og Henriette var eksede med drinksbowle ala cigaret.
Vi kørte også i bus, men det var først til sidst...eller faktisk midt i...der røg kronologien sgu. I blame blogger!
Der blev også leget Margrethe-skålen - denne unge mand var virkelig dygtig til at få Free Willy til at ligne Påskeharen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar