17.12.2010

The Reflex.

Så er det weekend, og jeg ved, der er mange af jer, der skal ud og give den rigtig meget julefrokostgas i aften. Jeg selv skal slappe med pizza og pigerne og lade op til morgendagens julefrokost. MEN. Som du ved, så er jeg jo en omvandrende fest, hvis jeg selv skal sige det ihvertfald...andre vil måske kalde mig en omvandrende pest, plage, pinsel...folk har forskellig smag og det er ålerejer (NOT), de skal bare have lov at mene, hvad de vil (AS IF), jeg tror på, at mennesker må tænke og gøre som de lyster (MED LØG PÅ). Anywho, det jeg vil frem til er nogle billeder og anekdoter fra sidste weekend, hvor MM og Fims var på visit hos mig. Vi tog nemlig på The Reflex, som vi havde fået anbefalet af 80'er barnet Kasper. Og det var fedt. Og sjovt. Og der blev kun spillet 80'er musik, så dansede til jeg var drivvåd af sved...nuvel, det kræver kun en dans, men dansede så altså bare videre i min drivvåde tilstand.

Det rigtig sjove og seje var (ej, få nu ikke for vilde forventninger, SÅ fedt er det heller ikke - læs selv), at det var min supervisor Jamie fra way back when, da jeg arbejdede på Yates's i 2002, der var manager på The Reflex. Så vi fik VIP-treatment. Du ved blev lukket ind foran køen, skulle ikke betale for indgang og så fik vi også en drinks. Ej, hvor følte jeg mig vigtig. Det må være sådan magt føles...? 

Så er der lidt godt til øjet:
Fimme med Madonna-bryster.
MM har jeg ikke noget sjovt billede af. Men kan fortælle, at hun efter hvert toiletbesøg kunne fortælle en spændende historie om piger, der havde tisset. Første gang var det en pige, der havde sat sig i en affaldsspand og tisset...
Her deler vi en dejlig stor drinks. Den var lækker og det var en dejlig social måde at indtage alkohol på.
Fimme i dans.
...anden gang var det en pige, der havde tisset i bukserne
- helt uden at opdage det. Tror det var lidt hård kost for
MM at opleve det rå London på den måde...men
hun håndterede det nu fint hende den lange MM'se.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar