01.12.2010

Hvad hedder verdens eneste udødelige dyr?

Nedenfor er de 10 mest stillede spørgsmål på Yahoo i 2010. Is it just me eller er der ikke ret mange...bop bop bop...lad os kalde dem...æhhh...specielle spørgsmål? Jeg synes nogle af dem er grov specifikke. Her tænker jeg især på spørgsmål 5, 6 og 7.

Oftest stillede spørgsmål på internettet 
1. Hvordan binder man et slips?
2. Hvordan taber man sig?
3. Hvordan kysser man?
4. Hvordan skriver man et CV?
5. Hvad hedder verdens eneste udødelige dyr?
6. Hvilken by har det bedste postevand?
7. Hvilken naturkatastrofe forkorter dagen?
8. Hvad er kærlighed?
9. Hvad forårsager lynnedslag?
10. Hvordan koger man et æg?



Altså spørgsmål 5, 6 og 7?!? I don't get it. Hvorfor har så mange mennesker spurgt Yahoo om det? Hvad er baggrunden for, at (hvad vi må formode er) millionvis af mennesker har haft den samme trang til at få svar på nogle så specifikke spørgsmål? WHY GOD? Var det en quiz i TV, der førte til interessen? Var de spørgsmål i en kryds & tværs i Sunday Times? Måske noget Barack Obama sagde? I dunno og det driver mig til vanvid.  Jeg må og skal vide baggrunden for, at disse spørgsmål kom ind på en 5., 6., og 7. plads over mest stillede spørgsmål på Yahoo i 2010. Kan du svare mig? Hva'?

1 kommentar:

  1. Jordskælvet i Chile forkortede dagene her på jorden:

    http://ekstrabladet.dk/nyheder/videnskab_og_teknik/article1307550.ece

    SvarSlet