17.12.2010

A'dam.

I'm baaack. Om du kan li' det eller eeeej. Har du savnet mig? GARANTRISSER. Har været på produktkendskabstur i Amsterdam med arbejde - du ved vel, at Amsterdam totalt meget stjæler Københavns turister, ik'? Vi tog derned for at finde ud af, hvordan det kan være. VDK UK to the rescue. Opgaven var at greje, hvorfor Amsterdam får fingrene i så mange flere turister end Kbh - er det et rent markedsføringsspørgsmål eller er produktet bare bedre? Svaret vil jeg lade stå hen i det uvisse for now. Men vil dog sige, at det eneste jeg synes er federe ved A'dam, er de der coffee shops (som vist snart kun vil være tilgængelige for hollændere med et Weed Pas - det siger Tim ihvertfald). 
Vi var der i halvandet døgn og drønende rundt i den bette by. Og du er den heldige, der får et lille lækkert indblik i, hvad vi lavede/oplevede/what ever:
Jeg var roomie med Tina, som fandt det her i vores velkomstmappe på hotellet. Meget friskt hotel, der sådan sørgede for græs til gæsterne. Det gik dog op for os, at vi var de eneste, der havde fået SÅ flot en velkomstmappe, så enten havde vi vundet en eller anden 'Pot room of the week'-konkurrence ellers var det efterladt af en tidligere gæst...
Altså det er en meget pæn og hyggelig by. Og kunne da også SAGTENS se mig selv sidde ved sådan en kanal en lummer sommerdag og kyle bajere i svælget. Men COME ON. Har du set en idyllisk kanal, har du lissom set dem alle, sy's du ik'?
"I'm taking a picture of a girl taking a picture...who soon will be taking a picture of the girl who just took a picture of the girl taking a picture"...
Det er da vist ikke kun indbyggerne i Amsterdam, der er skæve...BADUM TJEEE:-). Tænker du: "Hahahaaa GOOD ONE Le Git - du' sgu meget skæg", når jeg skriver sådan nogle sjove ting, som det jeg lige skrev?
Efter meget research fandt Kathrine og jeg frem til den hyggeligste coffee shop i A'dam.  Meget charmerende - ja og coffee shoppen var da også ok. 
Reeeeistaffel. SHIT det smagte godt! Så meget kød og sovs - jeg var ekstatisk!
Kathrine og Maria i en træsko. Ved ikke om Maria var ved at sende en diskret skråt-op-finger? Var du det Maria? Og i så fald WHY?
The gang. Overdrevet seje damer. 
Så signer jeg off. Håber du nød indblikket.

Ups. Vil også lige fortælle, at the gang foruden at stille op til billeder også var i Anne Franks hus (det har min VARMESTE anbefaling), Red Light District (det har min VARMESTE anbefaling), Rembrandt Museet, Flower Market, kanal rundfart, Ice Bar og så lidt af det løse. Nu er jeg den der for alvor er daffet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar