21.11.2010

Test.

Tester. Er I derude? Jeg er herinde. Inde i Martins HTC. Blogger on da move er hvad jeg er. Lizzer. Hvis du læser med, så er vi lige kommet hjem til dig, hvor vi flader ud med TV 3. GUJ! Hvor har jeg savnet den kanal - Sunny Beach og Hollywood Fruer - jeg får rigtig det meste og bedste ud af DK. Ej, har jo også hængt ud med baby Liva og hendes mødre. Og vil bare lige sige, at hvis du tænkte, hun var herresød, da du så billedet af hende her på Le Blog, well you ain't seen nothing yet! Hun er intet mindre end et vidunder live. Hun er BTW også et geni, og så kan hun skide mango sorbet-agtig bæ to meter ud i rummet. RESPEKT!

Nu vil jeg signe off. Dette indlæg har allerede frarøvet mig en halv times TV 3-tid, for fat fingers her spasser helt ud på touch screenen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar