12.11.2012

Status 1.

"Back so soon, Le Git?". Yes du back so soon. Det er nemlig allerede tid til en status på, hvordan jeg indtil videre har klaret 1.dag i min "livet-som-ledig-kamp" (tror måske jeg er nødt til at finde på noget lidt mere sexy at kalde det...). Ooookay, kan bare sige, at jeg har været max sej. Min dag so far (og keep in mind at klokken kun er 14) har set sådan her ud:
- 2 timers holdtræning i Fitteren
- Opkald til muligt job. Telefonen blev dog ikke taget, men jeg sørgede naturligvis for at lægge en laaang, kringlet speed-snakker-besked. Jobbet er som godt som mit....øhøm.
- Sendt mail (og fået afslag, men det skal vi ikke dvæle ved) vedrørende en brandgo idé jeg fik. Ikke som sådan jobrelateret, men mere en hobby-ting. Nu spammer jeg en masse andre med selvsamme gode idé. Nogle ville kalde mig indbildt. Jeg kalder mig bindegal. 
- Sendt mail og fået rigtig godt svar vedrørende spændende job.
- Skrevet mail til en person i mit netværk, hvor jeg tigget og bedt ham om at være min egen, personlige mentor. Venter spændt på svar.

Nu: frokost.

Bon appetit Le Git!

1 kommentar: