19.11.2012

Status 2

Vi kan vist alle blive enige om, at det er tid til endnu et indlæg - ik sandt? I får lige en kvik lille en 'on the go' for er nemlig på vej på vej på kursus i min a-kasse. I dag står den på 'Nå dine mål', som vist går ud på, at man blir coachet i forhold til at nå to relativt opnåelige mål. Mine to mål er:
- Blive bedre til at søge uopfordret
- Blive bedre til IKKE at føle mig som en social taber/retardo fordi jeg ikke kan få et job (det er ikke helt sikkert, jeg det formulerer det præcist sådan til kurset))

Har efterhånden været til en hel del kurser i a-kassen og det kan anbefales - om ikke andet, så er det altid rart at møde andre sjove, kloge, finurlige og dygtige mennesker, som ligesom jeg selv kæmper for at få fingrene i et job. Altid skønt ikke at føle sig helt alene med sine frustrationer.

Senere står den på kødboller i Ikea med de tre dejlige piger Mette-Liva-Rosa, træning - havde egentlig planlagt i dag var dagen, hvor jeg skulle have min Thai-Bo debut, men kan vist ik nå til det - og så hjem og slappe af med lidt lækker-frusterende jobsøgning. Nammenam.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar