20.07.2010

Afrikapafrika.

Den anden dag var jeg lige et smut i H&M med min faste H&M-partner, Linda Lindsey. Øhhhmm så skete der det, at mit hjerte slog en kolbøtte, da jeg så denne kreation:
(hm.com)
Åhhh så sommerlig i det fineste polyester og med en smuk perleeffekt ved halsudskæringen. "Nej nej nej, tænkte jeg, det må du ikke, den er sikkert alt for dyr". Men jeg tænkte også: "se på alt det du får Gitte-mus, en tunika OG en halskæde". Tiltrukket af stormønstrede polyester-kjoler med Afrikanske vibes som jeg er, listede jeg alligevel hen og kiggede på prismærket, og da slog mit hjerte dagens anden kolbøtte! 80 bobs du og den kunne blive min og det blev den.


Ihhh så fin og minder mig om dette stærke Eurovision-nummer (som også er en klar tempo-favorit):


Well, nu bli'r denne historie mindre spændende, for den ryger retur imorgen - kan bare ikke klemme mere tøj i mine kufferter. Desuden skal jeg jo også have penge at shoppe for i Primark (hvor jeg sikkert kan få en ny vintergarderobe for de 80 bobs). Men I andre skal da vide den er derude, og så får I lige et rigtigt Le Git-modetips: når du begynder at synes, tunikaen er for sommerlig, så stop den ned i en stram nederdel, sæt et bælte i taljen og vupti, så har du en knaldsmart bluse slash outfit. Ja, det var så lidt du.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar