19.07.2010

Food 'n fash.

Nu er det vist tid til et modeindlæg eller fash, som jeg og måske også Gok kalder det. Bemærk maden - det er kylling jeg steger. Nå men, der hvor jeg kommer fra, kan vi godt li' at gøre lidt ekstra ud af det til aftensmåltidet. Derfor fandt jeg techno-outfittet frem og gejlede spidserne op med en hot pink. Her synes jeg, det er på sin plads, at jeg oplyser om, at dette billede faktisk næsten er et halvt år gammelt, og jeg derfor faktisk var meget med på noderne sådan rent modemæssigt mht. til syrede farver i hårspidserne (yes du der, du har helt ret, hvis du tænker: "man kan diskutere om kvinder, der bruger udtrykket 'med på noderne' rent faktisk er 'med på noderne'", men lad os tage den en anden gang).


Ejj, ok det er ikke hele sandheden, jeg kom med lige der. Outfittet er uden tvivl et af min yndlings, men jeg havde primært iført mig det i anledning af den årlige vodka-salat-fest sammen med TEMPO-TØSERNE. Dem skal I nok komme til at høre mere om, men for now kan jeg fortælle, at det er et band jeg spiller i, som årligt holder en fest, hvor menuen er salat og vodka (opskrift følger) og i år med white sensation tema. Supert tema btw. I får lige den originale vodka-salat opskrift og så den modificerede:


Original opskrift:
Peberfrugt
Tomat
Agurk
Hvidløg
Fed feta (den i blok, ej i væde)
Vodka 80% (drikkes til, puttes ej i)


Modificeret opskrift:
Peberfrugt
Tomat
Agurk
Hvidløg
Fed feta (den i blok, ej i væde)
Vodka 80% (drikkes til, puttes ej i)
Kylling
Pasta
Brød


Den originale opskrift skulle ændres en smule grundet et par uheldige vodka-salat-fester, som sluttede ret kort tid efter de var startet. Tempoerne er heldigvis en samling kvikke piger, så efter et par år med meget korte og fulde fester, fandt vi ud af, at det nok skyldtes manglen på mad med substans. Så husk: hvis festen skal vare hele natten eller bare mere end halvanden time (hvilket jo tit er sjovest), så glem for guds skyld ikke kylling, pasta og brød. Nu er der vist bare tilbage at sige: ENJOY!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar