21.07.2010

Glitz. Glam. Gitte.

Så er der svenske Hollywoodfruer i fjerneren wut wuuut. Det er første gang jeg ser det (men har self fulgt de danske fruer i tykt og tyndt). Det er et skønt program, og jeg er hooked! Sidder og fryyyder mig over, at det ser ud til, de danske hollywoodfruer har scoret en flok mænd med langt større formuer end de sølle kræ, de svenske damer slæber rundt på. MUHAHAHAAA! Jeg er forresten selv blev sammenlignet med en af de danske Hollywood-fruer - kan du gætte hvem? Nå, nej siger du. 'Amen det kan også være svært, hvis du ikke har set/oplevet mig irl. Altså jeg er en ret passioneret danser (læs: gakker fuldstændigt ud på et dansegulv) og bare sådan ret uheldig, når jeg bevæger kropsdele (læs: klodset), hvilket umiddelbart virker som en bad combo. Personligt synes jeg, det gi'r mig en ret unik dansestil. Men, denne danse"stil" har ført til, at min gode projekt-buddy Kirstine mere end en gang har sammenlignet mig med Hollywood-Simone...primært på baggrund af det her klip: #%X!=? Ehhh teknisk fejl. Kunne ikke finde det omtalte klip, men fandt istedet en parodi på det og hehe må sige, at hende den dygtige parodist virkeligt rammer Simones og min dansestil/kropssprog/talent:

+ Bonus feature: en parodi på Hollywood-Kirsten...ja, den har jeg ikke så meget at sige til.

Update: jeg ta'r mine ord i mig mht. hende den svenske Hollywood-frue, der bor i mini-Versailles...hun har nok haft kløerne i en mand med en ok slat penge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar