18.07.2010

SSA mm.

Status på SSA: ikke imponerende.

Når jeg nu skal bo i London, vil jeg gerne begynde på en eksotisk sport, og den skulle jo så også gerne give rigtigt store og stærke armmuskler. Men ak og ve, jeg har ikke kunnet google mig frem til en sådan sport, så nu søger jeg hjælp fra jer: kom med tips om spændende og eksotiske sportsgrene med SSA-potentiale i Londontown, og jeg vil være dig evigt taknemmelig. Har luret på det der Zumba, mest fordi jeg gerne ville kunne råbe "LEEEET'Z ZUUUUUMBA" på disko i London, hvorpå alle mennesker begynder at danse med mig og hinanden ligesom i det der Beverly-afsnit, hvor West Beverlys football team er blevet uvenner med et andet team fra en mere belastet del af LA, og det hele går bare ad H til, men så får Donna og Brenda HELDIGVIS den idé, at de kan blive venner og nedbryde et par århundredes race-relaterede problemer med en fællesdans og pyyyha for det:

Det fede ved Zumba er også, at jeg så kan få trænet min hjerne til at arbejde mere sammen med min krop og vice versa, samt få begge parter til at udvise forståelse for den andens særheder og skavanker. Pt. modarbejder de to nemlig hinanden på så insisterende vis, at jeg er begyndt at mistænke begge parter for at have tendens til en form for diskriminering ikke ulig den Donna og Brenda på fineste vis var med til at bekæmpe i føromtalte Bev-afsnit.

For at opsummere og skære igennem tankestrømmen: ukoordineret og klodset pige søger eksotisk, (k)ærlig og armmuskelskabende sportsgren i London.

2 kommentarer:

  1. Thai bo, det er os Gitte... so f..mych, ik det tøsede Zumba - tøf til det!

    SvarSlet
  2. Uhhh skal vi så lave noget kung fu fighting? For så tror jeg nok, jeg er klar med klar på.

    SvarSlet