24.07.2010

Uuuuu Aaaaa Fashion.

Vi har været rundt på lidt forskellige markeder. Et af dem var som bekendt planlagt og det var Broadway Market, som var rigtig hyggeligt og ikke helt tosset overrendt. Der var sådan lidt genbrugslir og jeg kærtegnede disse to bad boys men lod dem hænge:

I dag var vi forbi Brick Lane, hvor der er masser spændende butikker, restauranter og kunstudstillinger (mere om det senere). Her fandt jeg denne drøm af en sweater:
Den er jo uden diskussion smuk, men også af 100% acryl, hvilket bare ikke går godt i spænd med den her dames svedproduktion, så den er (sikkert) stadigt at finde et sted i nærheden af Brick Lane. Det er den næste lille jakke/skjorte dog ikke, for den røg med hjem - rent røverkøb til 6 pund!

Vi har self også været forbi Camden som var et rent inferno. Inde i dette inferno gemte der sig dog en lille lækker maritim sag. Det var den her kjole, der bare skriger Riviera Chic (i min verden ihvertfald - andre vil måske mene den skriger noget andet, men dette "andet" kunne jeg altså ikke høre). Det er kjolen til venstre der er tale om. ÅH suk. Har bare en svaghed for tøj der kunne tilhøre nyrige, eurotrashed, yacht-sejlende og botox-indsprøjtede damer.


Den ville dog ikke med mig - mest fordi jeg ikke lige havde de 95 pund, den kostede.



1 kommentar:

  1. Hej Le Git,
    Sikke en lækker blog, du forstår virkelig at præsentere London fra en ny og spændende side. Super lækker jakke og ikke mindst pige.
    Hilsen 4 x L

    SvarSlet