18.07.2010

Grøn koncert.


Hehe har jo allerede tillagt mig nogle mærkelige blogvaner her ca. 22 minutter inde i mit blogeventyr - fx. så er jeg åbenbart en pige, der sætter punktum i blogoverskrifter - who would have thunk it? Ikke jeg, men dejligt jeg stadigt kan overraske mig selv efter alle disse år. Nå nok med det pludder og nu til noget der faktisk er hændt. Jeg var til Grøn koncert i går som en slags Bon Voyage-fest-ting og det var skægt...Det gik som Grøn altid går: jeg blev tæskelam, hørte ikke så meget musik, men fik smagt rigtig godt og grundigt på den dejlige festivalcuisine og så hyggede jeg self med en masse dejlige mennesker.

Havde også noget tøj på og det var det her:


Og hej hej, sådan ser jeg ud - dog ses jeg ofte uden det lettere forurettede ansigtsudtryk...ved ikke, hvad det skyldtes, for det ligner en situation jeg typisk ville befinde mig godt tilpas i: til festival med et solidt greb om en stor fadøl i solskin sammen med venner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar