12.12.2011

Sophie. Jamie. Michael. Le Git.

Apropos Michael Bublé, så vil jeg lige fortælle om dengang jeg boede i London tilbage i 2002, hvor jeg tit og ofte  (to gange) fik at vide, at jeg lignede Sophie Dahl. JA SOPHIIIEEE DAAAHL. TOPmodellen Sophie Dahl. Det var lige omkring det tidspunkt, hun smed 30 kg og blev stanglækker, så kan naturligvis ikke vide, om de mente Sophie pre- eller post- vægttab. Det er også fløjtende ligemeget. Jeg var (og er!!) smigret smigret smigret. 
Kom naturligvis til at tænke på Sophie Dahl, da hun jo er kæreste med Jamie Cullum, som jeg tit forveksler med Michael Bublé, som vi jo lige hørte opføre White Christmas sammen med Shania Twain.


Bare så alle er med på, hvem vi snakker om, så får I lige nogle billeder:

Sophie (og altså IKKE Le Git - ved godt det kan være svært at skelne...men det blir endnu sværere)

Sophie ( Nej, det er ikke Le Git -h.a.a.r.d. to believe, I know) og Jamie


Michael. Ved faktisk ikke hvorfor jeg forveksler ham med Jamie - må være noget med at alle små mænd ligner hinanden...hvis altså Michael er lille...det ved jeg faktisk ik om han er:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar