01.12.2011

En bette smutti (smoothie) til Ruddi (Gitte).

Så spoler vi lige hurtigt frem i tid. Eller nu som i 'dags-dato-nu' er det faktisk tilbage i tid, vi spoler. Men i forhold til Las Palmas-kronologien er vi lige sprunget over en hel masse dage, hvor der blev drukket øl en masse dejlige steder. Kan være vi vender tilbage til dem på et andet tidspunkt - gør vi sgu nok eftersom jeg stadig mangler at producere en små 100 indlæg...
Okidoki, tilbage til tidslinjen. Vi er nu nået frem til fredag aften - dagen inden hjemrejse. Det var blevet en lidt våd nat torsdag, så jeg kunne bare ikke det der alkohol om fredagen (GUJ, hvor det kommer til at handle meget om sprut det her: "Oplevede I virkeligt ikke andet, Le Git?", spørger du. Og mit svar til dig er: "Selvfølgeligt gjorde vi det, kære barn...men alt til sin tid - vi ta'r det vigtigste først og smoothie er vigtigt. Og alkohol ligeså".

Man kan godt lidt se det på mig - jeg er lidt træt. Derfor var det særdeles dejligt at sidde og få en smutti inden sengetid. Man kan næsten fornemme, hvordan livet bliver pumpet tilbage i Le Git. Det' så'n noget smutti kan.


SÅ ER VI VIST OGSÅ ALLESAMMEN GODT LE GIT MÆTTE. 
Det var en voldsom omgang Le Git face, der mødte dig på Gittingcitywithit her til aften, hva?!?...Eller det ved du nok egentligt ikke endnu, for det her er nok et af de første indlæg, du ser på Gitting...Du ved slet ikke, hvad der foregår, gør du? Nå men så kan jeg bare sige: GLÆD DIG!! Et par indlæg eller tre længere nede af siden vil din VILDESTE fantasi blive til virkelighed. Trust me, du får lyst til at sige"Go Home 111 mio. kr. i Lotto", når du erfarer det, du kommer til at erfare liiige om lidt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar