06.12.2011

Casper & Frank.

Var til matinée i lørdags. Så 'Casper & Frank - Nu som mennesker'. Ham Frank Hvam ham er jeg bare tosset med. Han var genialt sjov. Jeg havde inviteret min dame MM med ind at se showet. Og hun grinte. Oprigtigt. Og så skal det lige siges, at hvis jeg er tosset med Frank Hvam, jamen så er MM ekset med ham! Hun fremhævede, hans lidt gnavne og knastørre væsen som værende den primære årsag til, at hun er ekset med ham. Ifølge MM (og det er altså hendes eget udsagn) er disse karaktertræk nemlig nogle, hun selv i allerhøjeste grad besidder, og som hun ofte føler ikke får den anderkendelse, de fortjener...
Vi ved alle, hvor dejligt det er at have en sjælefrænde, og jeg tror bestemt MM og Frank Hvam kunne blive netop dette.


Råb højt, hvis du synes dette indlæg tager prisen som værende det mest random indlæg i hele Gittings... historie!


"Høøøøjt"




Haha...


Ha.


Jøsses det kokser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar