12.12.2011

Julefest og...ehem...sportsskader.

Jeg er en klaptorsk. Var til julefest på arbejde i fredags. Bemærk venligst, at det IKKE var en juleFROKOST, men blot en juleFEST. Ergo, ingen slimede sild eller fedtede dunser til at modvirke alkoholen. Jeg blev fuld. Godt gammeldags fuld. Og jeg hyggede mig - rigtig meget. Har efterfølgende fået at vide, at jeg var meget glad og meget sjov, men at det også var det helt rigtige tidspunkt, jeg tog hjem på, for der var jeg MEGET klar til at komme hjem :-). Inden jeg tog hjem fik jeg quizzet og spillet et par slag bordtennis - var virkelig ringe til begge dele. Quizzene havde jeg ikke regnet med at brillere i, da det hele handlede om musik - på feinschmecker-måden - men BORDTENNIS! Det elsker jeg jo og vil mene, jeg kan banke 99% af den danske befolkning i det. Kaaan godt være, jeg har tendens til at overvurdere egne evner, når det gælder boldspil, men det var jo faktisk pinligt, hvor ringe jeg var til at lange til den bette ping pong bold. ØV! Har forresten lyst til at sige, at jeg fik de nedenfor afbilledede knæskader fordi, jeg levede mig så meget ind i bordtennisspillet, at jeg flere gange var nødsaget til at kure på knæene hen over linoleumsgulvet for at fange en  sygt hurtig serv. Så det siger jeg altså. Det er min historie og jeg holder mig til den. Også selvom der muligvis er dele af den som er usand. Lad os dog ikke dvæle ved, hvad der er sandt og usandt, men blot konstatere, at mine knæ har fået disse SPORTSskader:

Av. Det gør ondt, men jeg/mine knæ må lide for min sport...lidt lissom håndbolddamerne, ikke?

Foruden disse smukke itu-revne knæ kom jeg også hjem med en jakke og et sæt bilnøgler mere end jeg havde med til fest. Aner ikke hvorfor jeg har nappet disse ting med hjem, men ved at ejeren, som er en af mine kollegaer, mægtig godt kunne have brugt begge dele der om natten - måske primært jakken, men er vel egentligt nok meget rart at vide, hvor nøglerne til ens bil er...eller hva' ved jeg, har jo aldrig ejet en bil. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar