12.12.2011

Klokken er 2.49. natten til mandag...

og jeg burde nu have sovet i mindst tre timer. Mine øjne er tørre som klejner, der har ligget alt for længe på et stykke fedtsugende papir, min lænd er stiv som mederne på en god gammeldags julekælk og min knæ...ja de er som bekendt røde som det rødeste julehjerte. "Og hvorfor så den manglende søvn, Le Git", spørger du nok. Det skal jeg sige dig. Jeg er ramt af julestress. Ikke IRL-julestress, for der er julen bare noget, de andre laver og som kun er en del af mit liv, når der er julefest på arbejde, eller juleflæsk som der var hos MetteRosaLiva lørdag aften, eller når jeg kommer på besøg i en særdeles velpyntet julestue. Ej ok, jeg har faktisk hørt en masse julemusik i år - ham Mikael Bubbel han ka bare noget (jeg er så lamo) og gik da også en lang tur her til aften bare for at se julelysene på strøget i mørke. Er jo nok mere i julehumør end jeg umiddelbart giver udtryk for. Skid hul i det - tilbage til julestressen. Den skyldes naturligvis BLOGGEN. Gode gamle gæve Gitting...Kan jeg nå op på de 138 indlæg inden vi springer ind i 2012???? Jeg ved det virkeligt ikke! Og det stresser mig. Vil så gerne gennemføre, men ved ikke om jeg evner det. ÅHH kære julemand, kan julen ikke komme tidligt i år? I så fald vil jeg allerede nu gerne bede om en gave fyldt med blogningstid & bloginspiration (sidstnævnte er ikke så vigtig, da jeg af uransagelige årsager ALTID kan finde et herre-blogværdigt emne).

Tak julemand og møs møs.

Nu er det tid til lidt lækker julemusik, som jeg vil forsøge at falde i søvn til.


Det er altså lækkert det der! Michael & Shania i smuk duet. De ku' godt tag og skyde en video til det nummer der, for den har da "Moderne Klassiker" skrevet udover det hele!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar