15.12.2011

Bremen Avis.

Ihhh heldige mig. Og endnu heldigere mennesker ude i Kbh.! Nu kan I/de nemlig få et stykke med Le Git IRL. Wauza hva'? Jeg er med til at arrangere Natmarked og Fest på Bremen Teater (synes, du skulle ta' og komme, 20. januar kl 20 på Bremen Teater) og skulle i den forbindelse meget pludseligt og meget hurtigt skrive en lille teaser til Bremen Avis (som btw er den første Bremen Avis nogensinde og som mine seje kollegaer fik stykket sammen imponerende hurtigt og med et virkelig godt resultat). 20 minutter tog det mig at skrive nedenstående. Der blev speed-tastet skulle jeg hilse og sige. Er selv overordentligt tilfreds med resultatet. 
Tror måske du kan klikke på billedet for at få det større, hvis du gerne vil læse den lille perle af en teaser:





Så fik jeg da vist også sagt 'Bremen' en gang eller halvfjerds.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar