06.12.2011

Jeez Louise.

Sådan nogle IPhone billeder er godt nok giga-store. Loggede lige ind på bloggen og blev som det første mødt af et voldsomt stort fjæs med nogle meget trætte øjne, der var ved at fortære en donut (altså fjæset fortærede donutten - ikke øjnene - eller det var vel egentlig munden der fortærede, hvis det skal være heeelt korrekt). Der gik altså længere tid end der burde før det gik op for mig, at det var mit face, der var smækket op i max størrelse på bloggen. Havde helt glemt, jeg havde lavet indlægget. Tosset. Gad vide om jeg er ved at bukke under for presset om at skulle levere geniale indlæg flere gange om dagen? Er da lidt ærgerligt, hvis jeg skulle gå ned med stress, nu hvor jeg er kommet så godt i gang med blogningen. Kan I li' de mange indlæg, eller er det lige en tand for meget Le Git (self er det ikke det - I skal jo bare vænne jer til at se mig HELE tiden). Vel egentlig  blot et retorisk spørgsmål eftersom kommentarfunktionen (vist) stadig ikke dur. Snøft! 

1 kommentar: