12.12.2011

Jeg bruger meget ordet 'apropos' i disse dage og har ikke tænkt mig at stoppe nu.

Apropos dette indlæg...ej det gir ikke mening at starte ud med 'apropos'...a#&%!"#aargh jeg begynder at tude, hvis jeg skal finde på en ny overskrift, så den blir altså, og så starter jeg ud på en anden måde...

Med hensyn til dette indlæg (se ovenstående link), vil jeg bare sige, at jeg ikke har glemt, hvad jeg lovede - har bare heller ikke holdt det. Men er kommet på noget endnu bedre. Ikke nok med at polyester-drømmene bliver vist frem her i decembermåned OG får knyttet en historie til sig, så har jeg også tænkt mig at bruge dem sådan for alvor ude i verden. På den måde, får jeg (måske) nogle lidt finurlige historier med om folks reaktioner på basserne, og så kan jeg, som den servicemindede blogger jeg er, berette om, hvordan det føles at have overkroppen beklædt med superstatisk polyester i kombi med tør vinterluft (jeg forudser en december fyldt med rullertrapper og dørhåndtag, der giver mig en masse "kærlige" stød).

Glæder du dig? Jaaaa det gør jeg ogs'!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar