06.12.2011

På en skala fra 1 til 10...

hvor træls synes du så det er, når jeg smider YouTube og TED videoer på bloggen? Føler du, det er en liiidt for let måde at få fyret et indlæg af på? Har du måske endda lidt opkastsmag i munden over, hvor r*vsyge ting, jeg finder sjove/interessante? Hvis du kan svare ja til de sidste to spørgsmål, så er du vist meget lig størstedelen af mine læsere. Men jeg er da ligeglad. Jeg tror nemlig fuldt og fast på, at jeg kan omvende dig og alle de andre sørgelige væsener, der ikke kan se det HELT IGENNEM FANTASTISKE ved fx denne Youtube video:



Og så er et "Glædelig Jul" da vist på sin plads. Så Glædelig Jul da.


Hahaha hunden, der kommer ind ca. 0.35 har i mange år/måneder været min yndlings. Ej, er da i et forrygende julehumør ovenpå gensynet med den her video :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar