22.09.2010

Denmark's Finest.

Der er åbnet en ny rute fra London City Airport til Kastrup, ik'gos? Og der skulle self laves lidt lækker presse...og pressebilleder...med danske piger... som med store fjogede og naive smil skulle stå og flage med flag. Så naturligvis sendte kontoret praktikanterne. Ergo Tina, Kathrine og jeg. Og vi blev mildest talt gennemp*let af det kamera - ud over hele lufthavnen og sammen med alverdens mennesker. Skulle altså smile så meget, at min mund nærmest gik i krampe  (men var altså mega go' til det med at smile - fotografen kom ihvertfald til at grine, hver gang hun kiggede på mig og sagde til de andre, at de skulle prøve at gøre som mig...tror måske hun var sarkastisk...men jeg slugte komplimenten råt). Jeg fik hende også lige til at nappe et par billeder med mit kamera (desværre uden pygmæ-kaptajnen eller amazone-stewardesserne, som vi ellers poserede lystigt sammen med).
Jeg laver totalt Miss America pose. Fjols.

Vi havde også nogle def gule vester på, så vi ikke blev kørt over eller fløjet ned ude på landingsbanen. Sejt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar