19.09.2010

Waaazzz uuuup London!?!

Kathrine, Maria og Asgers hånd i et tv-studie...uhhh, hvad kan det mon skyldes? 
Puha. Det blev lidt vådt i går. Maria, Kathrine, Asger og jeg var til optagelserne af FHM Stand Up Hero og det øhhh...bumbum...blev på et tidspunkt sådan, at jeg skulle op på scenen og underholde publikum, mens der var pause i optagelserne..æææhhh...ja det var jeg selvfølgeligt MEGA god til. Jeg råbte bare ind i mikrofonen:"WAAAZZZZ UUUP LONDON! mens jeg skød hofterne frem, knækkede sammen i knæene og løb frem på scenen (ved ikke om du kan forestille dig det, men det er en lækker positurslashbevægelse) og så begyndte jeg at fortælle, at jeg hed Gitte og at man bare kunne kalde mig Big Git, at jeg havde valgt at tage min skjorte på, fordi jeg syntes den var sådan lidt Liberace-agtig, så dissede jeg presenterens skjorte for ikke at være Liberace't nok, og ja så blev jeg sendt ned fra scenen med en kommentar om at jeg var mærkelig. Mission accomplished. Asger var også i spotlyset, da han skulle sidde på tv-værtens skød under optagelsen - det var Asger dygtig til. Det var en mærkelig og sjov aften. Selve stand up'pen var faktisk også helt allright. 

Billede af et rigtig tv-studie. Wuuu. Kan du se kameradamen? Mega fed komposition btw - jeg leger lidt med grænserne for, hvor ringe billeder man kan uploade her til gitting...

Liberace-skjorten

Se hvor gode Asger og Kathrine er til at se ud som om de kan lide mig - det skal altså lige siges, at det krævede en del billeder, før vi fik et, der var nogenlunde troværdigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar